Skip navigation.

thuisbioscoop, thuiskantoor, home, entertainment, kantoor, woning, thuis, ontwerp, audio, video, design, architect, interieur, life-style, domotica, ontwerp, ontspannen, eadhome
home > nieuws > eadhome nieuws > persbericht 1 okt 2001

Pers bericht 1 oktober 2001

Eadhome verzorgt vrijheid in uw woning

1 oktober 2001 - Doetinchem, een nieuw bedrijf richt zich op de consumenten en zakelijke markt voor vrijheid in om het huis en kantoor. De mogelijkheden zijn eindeloos; op elke locatie in en om het huis werken, in elke kamer luisteren naar de kwaliteit muziek die u gewend bent van uw woonkamer. Verder kan eaDHome een aparte ruimte inrichten met beeld en geluid om optimaal te genieten van een speelfilm of een life uitzending van bijvoorbeeld een wedstrijd.

Het bedrijf eaDHome springt in het gat in de markt van thuiskantoor. Deeltijdwerken, flexwerken, telewerken, een andere verdeling van de zorgtaken hebben ervoor gezorgd dat het onderscheid tussen wonen en werken steeds vager wordt. De directeur die na enkele intensieve jaren nu meer tijd neemt voor de zorgtaken thuis kan op een 'thuiswerk' dag vanuit huis kijken naar de resultaten van de onderneming. Snel nog even een email versturen als de kinderen naar school zijn of juist nu de wesite van een concurrent bekijken of de laatste stukken voor een bijeenkomst downloaden om ze in alle rust te bestuderen.

Het draadloze netwerk is ideaal voor de kleine zakelijke markt zoals kantoren, artsenpraktijken, secretariaten, of ruimtes waar geen kabels gelegd kunnen worden (monumentenzorg), maar ook telewerken behoort tot de mogelijkheden. Draadloos betekent echter ook voor de thuisgebruiker meer mobiliteit en comfort waar het werken het meest praktisch is: achter een bureau in de werkkamer, in de tuin, in de thuisbioscoop of gewoon in de huiskamer.

De werkwijze van dit bedrijf is zeer eenvoudig en doeltreffend via het vaste 5 fasen project aanpak: start, onderzoek, beslissing, implementatie en evaluatie.

eaDHome is een onderneming die zich richt op de markt van professioneel thuiskantoor en exclusieve thuisbisocoop in de woning. Het bedrijf verzorgt het totale traject van advies tot en met het inregelen en uitleg na installatie. Door goede samenwerkingsverbanden met bouwbedrijven, installateurs en architecten zijn ze in staat om het systeem volledig (onzichtbaar) te integreren in de woning.

Het bedrijf is te bereiken op internet via http://www.eadhome.nl.

Voor informatie:

eaDHome